핑크 보이 sungmin sorati


핑크 보이 sungmin sorati


Japanese magazine CHOA


نظرات شما عزیزان:

esmat m
ساعت1:34---24 دی 1390
انگاری دارن میگن پوشجو(مثه بلینگ)ولی احتمالا داشتن می گفتن فایتین جونیر وواااو

reihaneh
ساعت10:51---9 دی 1390
فقطوفقط لیتوک خودم خیلی باحال شده.همیشه باحاله.سونگمین تو عکس اول بامزه شده.

atousa.
ساعت23:19---8 دی 1390
همه خییییلی خوشکل شدن بجز وونی...
اخه این چه مدل موئیههههههه
ولی من هر کاری کنم هیشکی بجز توکی به چشم نمیاد.....


roya
ساعت12:42---8 دی 1390
مردای گروهمون یعنی شیوون و دونگهه مثل همیشه تیپ و قیافشون ما رو کشته (نیست که بقیه زنن ) سونگ مین از همه خوشگل تر شده ، یسونگ کلش بزرگتر شده (البته من خوشم میاد چون به صورت خوشگلی کلش بزرگه ) راستی مهسا گفتا ، منم دلم واسه اون لبخندای شیطانی کیو تنگیده

fariba
ساعت10:26---8 دی 1390
منو که کشت..............فاتحه.........(البته سونگمین قصدداره منو بکشه قبلا هم هزار بار گفتم.حتی تو کتابای تاریخم ذکر شده که پسری به اسم سونگمین از کشوری دور میادو شاهزاده ای زیبا رو به اسم فریبا میکشه دلیل این کشتنم عشقی بوده که به این شاهزاده داشته(فریبا):
D


مهسا
ساعت10:11---8 دی 1390
من دیگه زنده نیستم.............
این عکسا چیه آخه؟؟؟چرا دختر کشی میکنن؟؟؟چرا درک نمیکنن
خدا این مجله ژاپنیه رو نابود کنه!!!داشتیم زندگیمونو میکردیما!
ریووک : هر روز که میکذره با مزه تر مخصوصا تو عکس 3 نفریه!
سونگمین : چرا اینقدر مظلوم شده
کیو : من از اون لبخند دویلی هاش میخوااااام
یسونگ : مهسا مررررررررررررررررررررررررررررر رررررررررگ...
خنده ی شیوون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: fariba | تاريخ: پنج شنبه 8 دی 1390برچسب:superjunior, | موضوع: <-PostCategory-> |